Tervetuloa

Ajankohtaista

Pietarin risteilyllä pidettävän koulutuspäivien ohjelma. Luentojen pitäjät ilmoitetaan kunhan ne ovat varmistuneet.
Ilmoittautuminen Pietarin risteilylle alkaa tänään 4.1.2016 kello 9.00
Oulun luennot (11.11.2015)
Oulussa pidettyjen opintopäivien luennot jäsenhuoneessa. Jäsenhuoneeseen on lisätty Juha Näpänkankaan luento. Pietarin risteilystä tietoa sivuille tulossa.
Suomen histotekniikan yhdistys ry. järjestää koulutuspäivän aiheena digipatologia. Opintopäivä järjestetään lauantaina 7.11.2015. Paikkana on Kylpylähotelli Eden, Holstinsalmentie 29, 90510 Oulu, p. 020 1234 603. Ilmoittautuminen www.suomenhistotekniikanyhdistys.fi tai SHY-sihteeri Maarit Ojansuu, p. 040-7338339 viimeistään 23.10.2015.
Pyynnöstä laitoin lyhyen videon lasitulostuksesta jäsenhuoneeseen.
Suomen histotekniikan yhdistys järjestää opintopäivan kylpylähotelli Rantasipi Aulangossa, Aulangontie 93, 13210 Hämeenlinna.
Saatavilla olevat luennot on lisätty jäsenhuoneeseen.
Koulutuspäivä järjestetään Pohjois-Karjalan keskussairaalassa, Tikkamäentie 16, 80210 Joensuu. Aiheena on KUDOSKÄSITTELYN ALKUVAIHEET.
Yliopisto ei valvo parkkipaikkoja viikonloppuisin, joten ne ovat meidän käytössä. Hammasklinikan , Kupittaan vanhan aseman ja kasarmialueen parkkipaikat, joista hammasklinikka on lähinnä BioCityä. Lisäksi liitteenä kartta opintopäivien pitopaikasta.
Turussa 29.3 2014 Suomen histotekniikan yhdistys ry. järjestää koulutuspäivän erikoistuktimuksista. Ohjelma liitteenä.
RSS ATOM